Verkeer Centrum Huissen

28 april 2011

Poll Gelderlander: 'Ruime meerderheid voor autoluwe winkelstraten in centrum Huissen'

Op de site van de Gelderlander heeft men een poll geplaatst naar aanleiding van het SP onderzoek 'Winkelstraten centrum Huissen auto luw?'

14 april 2011

SP overhandigd rapport centrum aan wethouder

Vanmiddag heeft de Lingewaardse SP, het onderzoeksrapport 'Huissen centrum autoluw?' overhandigd aan Wethouder Schut. Het resultaat van dit onderzoek is, dat zowel de bezoekers van het centrum, als de ondernemersvereniging, evenals de SP van mening zijn, dat op een aantal punten in het centrum, paaltjes dienen te komen, en deze op gezette tijden omhoog moeten worden gedaan. Teneinde de verkeersoverlast in het centrum te beperken.

30 december 2010

"Op centimeters langs je heen"

Foto:SP Lingewaard

2 december 2010

SP Lingewaard onderzoekt verkeer centrum Huissen

Huissen centrum

De SP werkgroep Lingewaard is gestart met een onderzoek naar hoe mensen het het verkeer in het centrum van Huissen ervaren. SP vrijwilligers zullen komende weken bewoners, ondernemers en bezoekers van het centrum van Huissen vragen naar hun ergernissen met het verkeer en wat volgens hun de beste oplossing is. Hieronder kunt u ook zelf meedoen aan het onderzoek. Vul de vragenlijst in en geef uw mening over het centrum van Huissen.