Carla Claassen opnieuw lijsttrekker SP Lingewaard

18 augustus 2017

Carla Claassen opnieuw lijsttrekker SP Lingewaard

Foto: SP

Carla Claassen is opnieuw en unaniem door de leden van de Lingewaardse SP gekozen als lijsttrekker bij de gemeenteraadsverkiezing die op 21 maart 2018 zal plaats vinden.

Claassen, die in 2014 al eerder en met succes de Lingewaardse SP kandidatenlijst aanvoerde kijkt tevreden terug op de resultaten die de fractie in de afgelopen jaren voor de inwoners voor elkaar gekregen heeft.

Claassen: ‘Als nieuwkomer in de raad hebben we met name op het gebied van Zorg en Werk & Inkomen het verschil kunnen maken voor inwoners, maar ook op het gebied van betaalbaar wonen, sport en cultuur hebben we goede zaken kunnen doen. Door de komst van de SP wordt er weer gesproken over de menselijke factor achter de cijfers en kunnen asociale plannen op stevig verzet rekenen. Lingewaard is met de komst van de SP socialer beleid gaan voeren, maar nog zeker niet op het niveau dat wij voor ogen hebben. Wat de afgelopen jaren overduidelijk is geworden is dat een sterke SP fractie hard nodig is in de Lingewaardse raad voor sociale vooruitgang. Krijgen wij van de inwoners van Lingewaard opnieuw de kans om het verschil voor mensen te maken dan gaan wij er weer voor 100% tegenaan met als doel door te bouwen aan een sociaal Lingewaard waar iedereen er toe doet en mee kan doen.’